Azərbaycan Respublikası Gənclər və İdman Nazirliyinin rəsmi orqanı
  Ana səhifə  |  Haqqımızda  Əlaqə
 
  

                        
logo-veb
30.10.2018 AGIN
2019-cu ilin idman təqvimi
 Xəbərlər
03/06 | 22:28 Tərtər Olimpiya İdman Kompleksinin açılışı olub
03/06 | 21:50 “Qəbələ” klubu Gənclər Liqasının beşqat qalibi olub
03/06 | 19:41 Formula 1 2020-ci il mövsümündə azı 15 yarış təşkil edəcək
03/06 | 19:27 SSKA-nın kapitanı “Milan”a üz tutub
03/06 | 19:00 “Qarabağ” “Sabah”la yoxlama oyunu keçirəcək
03/06 | 18:44 Tokioda Olimpiada və Paralimpiadanın açılış və bağlanış mərasimləri birgə keçirilməyəcək
03/06 | 18:36 Bakıda Karate1 Premyer Liqa turnirinin birinci mərhələsi təşkil edilə bilər
03/06 | 17:49 Atletika üzrə Azərbaycan millisi məşqləri bərpa edib
03/06 | 17:30 Bolqarıstan çempionatında azarkeşlərin stadionlara girişinə icazə veriləcək
03/06 | 17:24 Basketbol üzrə Avroliqa titullu sponsorunu itirib
03/06 | 17:00 “Sabah klubu paraqvaylı hücumçusu ilə yeni müqavilə bağlayıb
03/06 | 16:14 Formula 1 rəhbərliyi komandalardan gigiyena qaydalarına əməl olunmasını tələb edib
03/06 | 15:53 Azərbaycan Milli Paralimpiya Komitəsinin videokonfrans formatında ümumi yığıncağı keçirilib
03/06 | 15:41 Muay-tay Birinci MDB Oyunlarının proqramına daxil edilib
03/06 | 15:22 “Çelsi” yayda transferlərə 100 milyon funt sterlinq xərcləyəcək
03/06 | 15:09 MotoGP üzrə Yaponiya Qran-Prisi ləğv olunub
03/06 | 14:55 Karatenin kata növü üzrə onlayn beynəlxalq turnir keçiriləcək
03/06 | 14:22 Filipp Koutinyo yenidən “Barselona”ya qayıdır
03/06 | 14:14 MBA-da mövsüm oktyabrın 12-dən gec olmayaraq başa çatdırılacaq
03/06 | 13:42 Bakı Olimpiya Stadionunun loqosu əmtəə nişanı olaraq qeydiyyatdan keçib
03/06 | 12:21 Güləş üzrə beynəlxalq hakimlərin kateqoriyaları 2020-ci ildə sabit qalacaq
03/06 | 12:15 Luvo Manyonqa: Narkotik, diskvalifikasiya və Olimpiadanın gümüşü
03/06 | 11:59 “Neftçi” klubu qapıçı Kamran İbrahimov ilə yeni müqavilə imzalayıb
03/06 | 11:30 Avstriya və Böyük Britaniyada Formula 1 yürüşləri startda hərəkət istiqamətini dəyişdirməklə keçirilə bilər
03/06 | 10:08 Yaxın günlərdə Formula 1-in Avropa mərhələsinin təqvimi açıqlanacaq
03/06 | 09:50 Formula 1 Qran-Pri yarışları iyulun əvvəlində bərpa olunacaq
02/06 | 21:49 DTM-nin mövsümqabağı sınaq testlərinin keçiriləcəyi tarix məlum olub
02/06 | 21:05 “Yuventus” Canluici Buffonla yeni müqavilə imzalamaq barədə razılığa gəlib
02/06 | 20:03 “Panatinaikos”un basketbolçusu “Barselona” ilə anlaşıb
02/06 | 19:44 Azərbaycanlı məşqçi FIG prezidentinin layihəsinə ekspert qismində dəvət alıb
02/06 | 19:03 “Neftçi” klubu xüsusi karantin rejiminin yumşaldılmasından sonra ilk məşqini keçirib
02/06 | 18:58 “Red Bull” Sebastyan Fetteli geri qaytarmaq fikrində deyil
02/06 | 18:13 Montsada Formula 1 yarışı tamaşaçısız keçiriləcək
02/06 | 18:03 “Neftçi” yetirməsi ilə müqavilənin müddətini artırıb
02/06 | 17:46 “Neftçi” heyətinə yeni futbolçu cəlb etməyə hazırlaşır
Digər xəbərlər 
 Topaz Premyer Liqası
N: Komandalar O Q H M T X
1 Qarabağ 20 13 6 1 34-7 45
2 Neftçi 20 10 7 3 33-14 37
3 Keşlə 20 8 6 6 27-21 30
4 Sumqayıt 20 6 5 9 24-32 23
5 Zirə 20 6 6 9 25-37 23
6 Sabah 20 5 6 9 19-27 21
7 Səbail 20 5 5 10 16-30 20
8 Qəbələ 20 5 4 11 25-35 19
Formula 1 maliyyə böhranından üzüağ çıxa biləcəkmi ?
Tarix: 13.05.2020 | Saat: 12:20:00 | E-mail | Çapa göndər
Aynurə Aşırova | aynure.penah-2015@mail.ru

Koronavirusun yaratdığı qlobal vəziyyət səbəbindən dünyada maliyyə böhranı genişlənməkdədir. Təbii ki, Formula1-in də bir şirkət olaraq cari ildə maliyyə çətinliyi keçirəcəyinə heç şübhə yoxdur.

Təqvimdə Monako və Avstraliyadan başqa təxirə salınmış 10 yarış yeni tarixlərini gözləyir.
Formula1 təşkilatçıları maddi itkini minimuma endirmək üçün təqvimdəki yarış sayını artırmaq niyyətindədir. Bu səbəbdən də hazırda təşkilatçılar ilkin versiya ilə heç bir əlaqəsi olmayan yeni təqvim versiyası hazırlayır və maksimum sayda yarış keçirməyi planlaşdırır. Son açıqlamasında, Formula1-in icraçı direktoru Çeyz Keri 2020-ci il mövsüm təqviminin üzərində işlədiklərini və mövcud vəziyyətin gələnilki mövsümə təsir etməyəcəyini deyib. Hal-hazırda Liberty Media təxirə salınmış 2020-ci il mövsümündə 15-18 yarış keçirməyi planlaşdırır. İlk yarışın iyulun 5-də başlanması gözlənilir. Çempionat dekabrda başa çatması gözlənilir. Bu tarix isə ilkin təqvimdəki son yarışın tarixindən gecdir. Lakin digər variantlar da nəzərdən keçirilir. Mövsümün yanvarda başa çatması ehtimalı da var.

Əslində, şirkət mövsümdə 15-18 yarış keçirəcəyini bildirsə də, bu ehtimal da gündən-günə azalır. İlkin versiya kimi, təşkilatçılar 8 yürüşdən tutmuş 22-yədək müxtəlif sayda yürüş nəzərdə tutur. Təqvimin ən ağlabatan variantı 15 Qran-Prini ehtiva edir. Əgər daha az sayda yürüş təşkil olunarsa, cari ildə təbii ki, Formula1 təşkilatçıları ciddi maliyyə böhranı yaşayacaq. Hal-hazırda F1-nin maddi cəhətdən böhran yaşadığı göz qabağındadır. Birincisi, onlar 2020-ci ildə təqvimə əlavə olunan 22-ci yarış sayəsində F1-nin ümumi gəlirinin artacağını gözləyirdi. Nəzərə çatdıraq ki, 2019-cu ildə şirkətin gəliri 2022 milyon dollar təşkil etmişdir. Gəlirlərin böyük hissəsi üç əsas gəlir seqmentindən gəlib: yarış yerləri üçün ödəniş (30%), yayım hüquqları (38%) və sponsorluq (15%). Beləliklə, şirkət keçirilməyən hər yarış üçün (Monako istisna olmaqla) 30-50 milyon dollar itirir. İkincisi, F1-in əsas sponsorları olan Heineken, DHL və Emirates kimi şirkətlər koronavirus səbəbindən markalarını tanıtdıra bilmədikləri üçün ödəniş də etmirlər. Beləliklə, F1 2020 mövsümü ilə əlaqədar reklam işləri də tamamilə daralıb.

Bu yaxınlarda dünyanın ən yaxşı kredit reytinq agentliklərindən biri olan Moody Investors Service şirkətinin analitikləri Formula1-in gələcək taleyi və fəaliyyətini qiymətləndirərək hesabat yayımlayıb.

Bu hesabatda “Moody”-i beynəlxalq reytinq agentliyi Formula1 haqqında B2 reytinqi və ya bir az riskli olacağı xəbərdarlığını bildirib. Daha sadə sözlərlə desək, F1 2020-ci il mövsümündən keçmək üçün əmanətlərindən istifadə etməli və daha çox borc götürməli olacaq. “Moody”-i şirkətinə görə, “COVID-19” olmamışdan belə, F1 rəhbərliyi 2020-ci ili çətin keçirəcəkdi. Bunun ən böyük səbəblərindən biri 2021 və sonrakı dövr üçün razılaşma sazişlərinin imzalanması, habelə bir çox yayım təşkilatının müqavilələrinin ilin sonunda başa çatmasıdır.

Mütəxəssislər yenilənməli olan razılıq sazişinin şirkətə iqtisadi ziyan verəcəyini düşünmür. Çünki, dünyanın bütün şirkətləri, bütün idman rəhbərliyi eyni dərəcədə çətin vəziyyətdədirlər. Əslində, mütəxəssislər F1-in yeni təqvimi tərtib olunmasa belə, 2020-ci il böhranından sağ çıxmaq üçün kifayət qədər pulunun olduğuna inanır. Analitiklər 2020-ci il mövsümünün tamamilə itirildiyi və gəlirlərin azaldığı təqdirdə, şirkətin 2021-ci ildə və daha sonrakı dövrlərdə geri dönmə qabiliyyətinə sahib olacağını düşünür. Çünki, F1 hal-hazırda təxminən 900 milyon dollar həcmində likvidliyə (asanlıqla pula çevrilə bilən bütün aktivlərə) sahibdir. Analitiklər bu büdcənin cari mövsümün ləğv edildiyi təqdirdə təşkilatçıların, sponsorların, komanda ödəmələri və digər əlavə xərclər zamanı balans üçün kafi olacağını ehtimal edir. “Moody” -nin təhlili aşağıdakı cümlələrlə başa çatır: “Şirkətin qazancı, böyük azarkeş bazası və yüksək pul axını nəzərə alınmaqla, böhrandan sonra bərpası daha rahat olacaq. F1 şirkəti yalnız yeni müqavilələrin yenilənməsi səbəbindən 2021-ci ildə makroiqtisadi zəifliklərlə üzləşə bilər”.

Amma hekayənin əsas tərəfi komandalara aiddir. Formula1-də mübarizə aparan 10 komandanın hamısı çətin ki, cari ildən üzüağ çıxa bilsin. Onların yeni Razılıq sazişi imzalaması isə çətin görünür. Bu zaman sual yaranır. Əgər imzalamasalar, F1 gücünü tamamilə itirəcəkmi? Koronavirusla əlaqədar olaraq, şirkətin hazırda bazaları bağlıdır, hissələrin istehsalı dayandırılıb, aerodinamik boruları işləmir. Səyahət və nəqliyyat üçün işçilərinə pul ödəmələri etməyən komandalar işçilərinə maaş verməkdə belə ciddi şəkildə çətinlik çəkirlər. Nəzərə alsaq ki, təqvimlə birlikdə McLaren, Racing Point və Williams kimi komandalar ciddi maliyyə itkisi yaşamamaq üçün pilotlara və menecerlərə ödənişlərini azaltdı. Hətta işçilərini qeyri-müəyyən müddətədək məzuniyyətə göndərdilər. Bundan başqa, F1 FIA ilə birlikdə xərcləri azaltmaq üçün bir neçə addım atdı. Xüsusilə, yeni qaydalar 2022-ci ilə qədər təxirə salındı, şassi dizaynı gələn mövsümün sonuna qədər donduruldu. Eyni zamanda, komandalar 2021-ci il üçün büdcəni 175 milyon dollardan 150 dollara endirmək barədə razılığa gəldilər. İndi xərclərin daha da azaltmağı üzərində müzakirələr gedir. Xərclər mövzusuna bütün bu diqqətlər son dərəcə məqbuldur. Ancaq bu tədbirlər kifayətdirmi? Bu sualın cavabı isə 2020-ci ilin gəlirlərindən asılı olacaq.

Bütün komandalar üçün isə bu çox qorxulu bilinməyən bir cavabdır. Çünki, onların gəlirləri birbaşa keçirilmiş Qran-pri sayısına bağlıdır. Heç kim əminliklə deyə bilməz ki, Çeyz Kerinin dediyi kimi mövsüm ərzində 15-18 yarış baş tutacaq. Bütün komandaların iki gəlir mənbəyi var: birincisi, sponsorlardan, sahiblərdən və investorlardan (məsələn, Fiat və ya Lourens Stroll) gələn pullar. İkinci mənbə isə, F1-dən qazanılan mükafatlar sayəsində qazanılan gəlirlər. Ancaq koronavirus səbəbindən hər şey alt-üst oldu.

İndi sponsorların da müqavilələrini 22 yarışa bağlanması ehtimalı azdır. Onlar 15 yarışa asanlıqla tam məbləği ödəyə bilərlər. Ancaq çempionatda Qran-Prinin sayı daha da azalarsa, bu zaman şirkətlərin rəhbərləri və səhmdarları narahat ola bilərlər. Çünki, adı F1 maşınında yazılan hər hansı bir şirkətin indi öz maliyyə problemləri var. Həm də onlar da öz xərclərini azaldırlar. Buna görə də, F1 komandalarına bu qədər maliyyə ayırmaq onlara sərf etməz. Sponsorlardan pul itirmək isə bütün komandalara çox ciddi təsir göstərə bilər. Lakin pul itkisindən gələn zərbə qeyri-bərabər paylanacaq. Nəticədə 5 kiçik komanda - Renault, Racing Point, Alfa Romeo, AlphaTauri və Haas daha çox əziyyət çəkəcəklər. Beləliklə, gəlir azlığı səbəbindən yalnız Mercedes, Willams, Ferrari, Red Bull, McLaren mövsümü yaxşı çıxa bilər.

Qeyd edək ki, F1 cari ildə normal təqvimə belə qayıtsa, ümumilikdə, 2 milyard dollardan çox qazanc əldə edə bilməyəcək. Komandaların gəlirlərinə isə güclü zərbə vurulacak. Çünki, sponsorların qayıdacağı bir həqiqət deyil, Onlar da koronavirus pandemiyası səbəbindən ciddi maliyyə problemləri ilə qarşılaşıblar. Sonda ümid edək ki, Formula 1 ciddi böhrandan üzüağ çıxmağı bacaracaq.







Xəbər 379 dəfə oxundu



 
Müəllifin son yazıları

23.11.2017 Velosipedlə sağlamlığa gedən yol


  Arxiv
Tarixləri seç: 
 dən 
Fotogalereya
  • Azərbacan idmançıları London olimpiadasında
  • Azərbacan idmançıları London olimpiadasında
  • Azərbacan idmançıları London olimpiadasında
  • Azərbacan idmançıları London olimpiadasında
  • Azərbacan idmançıları London olimpiadasında
  • Azərbacan idmançıları London olimpiadasında
  • Azərbacan idmançıları London olimpiadasında
  • Azərbacan idmançıları London olimpiadasında
  • Azərbacan idmançıları London olimpiadasında
  • Azərbacan idmançıları London olimpiadasında
Müəllif yazıları
Qabil Mehdiyev
qabil-so@mail.ru
Mənim “İdman” sevgim
BATI YAR
batyyar@mail.ru
Koronavirus hər şeyi məhv edir, yoxsa mehvərinə, özünə və məğzinə qaytarır
Leyla Qurbanova
leyla-6565@mail.ru
Bakı şəhər trasını seçməyin 5 səbəbi
Əli Fərəcov
alfaraj@mail.ru
Arzulara sədd yoxdur
Vüqar Məmmədov
vuqar-inqilaboqlu@mail.ru
Donmuş reytinqin ön sıraları haqqında fərqli düşüncələr
Aynurə Aşırova
aynure.penah-2015@mail.ru
Formula 1 maliyyə böhranından üzüağ çıxa biləcəkmi ?
Aylıq bületenlərimiz
son sayımız əvvəlki sayımız
İdman qurğuları
Partnyorlar
Sayt Mozilla Firefox, Opera və Internet Explorer ilə tam dəstəklənir.
© 2011İDMAN. Müəllif hüquqları qorunur. Məlumatdan istifadə etdikdə istinad mütləqdir.
Məlumat internet səhifələrində istifadə edildikdə müvafiq keçidin qoyulması mütləqdir.
Designed by V.Aliyev
Ünvan: Mətbuat prospekti, 529-cu məhəllə, 8-ci mərtəbə
İndex: AZ 1073;
Tel: (+99412) 434-57-32, (+99412) 510-53-10
Fax: (+99412) 510-53-10
E-mail: idman-sport@mail.ru