Azərbaycan Respublikası Gənclər və İdman Nazirliyinin rəsmi orqanı
  Ana səhifə  |  Haqqımızda  Əlaqə
 
  

                        
logo-veb
30.10.2018 AGIN
2019-cu ilin idman təqvimi
 Xəbərlər
14/08 | 22:23 Serbiyalı tennisçi Novak Cokoviç “US Open” turnirində iştirakını təsdiqləyib
14/08 | 20:37 Moldova çempionatında müvəqqəti fasilə elan olunub
14/08 | 19:03 “Qarabağ” klubu Serbiya millisinin hücumçusunu transfer etmək istəyir
14/08 | 18:45 Şüvəlanda açıq havada keçirilən şahmat turnirinin qalibləri müəyyənləşib
14/08 | 18:11 Həbib Nurməhəmmədov 2021-ci ilin yazında Jorj Sen-Pyer ilə döyüşmək istədiyini bildirib
14/08 | 17:26 “Sumqayıt” klubu üç futbolçu ilə vidalaşıb
14/08 | 16:23 “Qəbələ” heyətini yeni futbolçu ilə gücləndirib
14/08 | 15:15 Formula 1 İspaniya Qran-Prisi start götürür
14/08 | 14:56 “Keşlə” növbəti transferini reallaşdırıb
14/08 | 14:22 Stolüstü tennis üzrə Avropa çempionatı təxirə salınıb
14/08 | 13:40 “Neftçi” öndə, “Qarabağ” bir addımlığında
14/08 | 13:09 FIDE veteran şahmatçılara maliyyə dəstəyi göstərib
14/08 | 12:24 Ümumdünya Şahmat Olimpiadasında ikinci divizionun oyunları start götürüb
14/08 | 11:35 Bu gün UEFA Çempionlar Liqasının dörddəbir final mərhələsinin mərkəzi qarşılaşması oynanılacaq
14/08 | 10:08 UEFA Çempionlar Liqasının ikinci yarımfinalçısı məlum olub
14/08 | 09:56 "Qarabağ" komandasının keçmiş qapıçısı "Konyaspor" klubuna transfer olub
13/08 | 21:52 Blez Matyuidinin “İnter Mayami” komandasına keçidi rəsmiləşib
13/08 | 21:19 Millimizin baş məşqçisi Canni De Byazi “Neftçi”nin məşqini izləyib
13/08 | 20:34 "Səbail" klubu qapıçısı Aleksandr Rıbka ilə yollarını ayırıb
13/08 | 19:03 MHL-də həlledici mərhələnin görüşləri davam edir
13/08 | 18:39 “Zirə” klubu Seneqal millisinin sabiq üzvünü transfer edə bilər
13/08 | 18:04 Millimizin sabiq voleybolçusu Braziliya klubu müqaviləsini yeniləyib
13/08 | 17:40 “Qarabağ”–“Sileks” matçını idarə edəcək hakimlər müəyyənləşib
13/08 | 16:44 “Trabzonspor” heyətinə braziliyalı müdafiəçi cəlb edib
13/08 | 16:10 Beynəlxalq dərəcəli hakim-inspektor Asim Xudiyev yeni təyinat alıb
13/08 | 15:45 Ümumdünya Şahmat Olimpiadasının ikinci divizionunun oyunları keçiriləcək
13/08 | 15:24 Azərbaycanın iki idmançısı dopinqə görə cəzalandırıldı
13/08 | 15:17 Belçikalı velosipedçi Fransada qələbə qazanıb
13/08 | 14:32 İsveçrə millisinin sabiq müdafiəçisi Stefan Lixtştayner karyerasını bitirib
13/08 | 13:23 Kikboksçularımızın hazırlıq səviyyəsinin artırılması diqqət mərkəzində saxlanılır
13/08 | 12:12 “Sumqayıt” cari mövsümün ilk turuna hazırlaşır
13/08 | 11:15 “Beşiktaş” birinci transferini reallaşdırıb
13/08 | 10:04 İdman ictimaiyyətinin nümayəndələri cəbhə bölgəsində əsgərlərlə görüşüblər
13/08 | 09:48 Tovuzda velosipedçilərimizin təlim-məşq toplanışına start verilib
12/08 | 21:08 “Williams” komandası İspaniyada Roy Nissaniyə şans verəcək
Digər xəbərlər 
 Topaz Premyer Liqası
N: Komandalar O Q H M T X
1 Qarabağ 20 13 6 1 34-7 45
2 Neftçi 20 10 7 3 33-14 37
3 Keşlə 20 8 6 6 27-21 30
4 Sumqayıt 20 6 5 9 24-32 23
5 Zirə 20 6 6 9 25-37 23
6 Sabah 20 5 6 9 19-27 21
7 Səbail 20 5 5 10 16-30 20
8 Qəbələ 20 5 4 11 25-35 19
Formula 1 maliyyə böhranından üzüağ çıxa biləcəkmi ?
Tarix: 13.05.2020 | Saat: 12:20:00 | E-mail | Çapa göndər
Aynurə Aşırova | aynure.penah-2015@mail.ru

Koronavirusun yaratdığı qlobal vəziyyət səbəbindən dünyada maliyyə böhranı genişlənməkdədir. Təbii ki, Formula1-in də bir şirkət olaraq cari ildə maliyyə çətinliyi keçirəcəyinə heç şübhə yoxdur.

Təqvimdə Monako və Avstraliyadan başqa təxirə salınmış 10 yarış yeni tarixlərini gözləyir.
Formula1 təşkilatçıları maddi itkini minimuma endirmək üçün təqvimdəki yarış sayını artırmaq niyyətindədir. Bu səbəbdən də hazırda təşkilatçılar ilkin versiya ilə heç bir əlaqəsi olmayan yeni təqvim versiyası hazırlayır və maksimum sayda yarış keçirməyi planlaşdırır. Son açıqlamasında, Formula1-in icraçı direktoru Çeyz Keri 2020-ci il mövsüm təqviminin üzərində işlədiklərini və mövcud vəziyyətin gələnilki mövsümə təsir etməyəcəyini deyib. Hal-hazırda Liberty Media təxirə salınmış 2020-ci il mövsümündə 15-18 yarış keçirməyi planlaşdırır. İlk yarışın iyulun 5-də başlanması gözlənilir. Çempionat dekabrda başa çatması gözlənilir. Bu tarix isə ilkin təqvimdəki son yarışın tarixindən gecdir. Lakin digər variantlar da nəzərdən keçirilir. Mövsümün yanvarda başa çatması ehtimalı da var.

Əslində, şirkət mövsümdə 15-18 yarış keçirəcəyini bildirsə də, bu ehtimal da gündən-günə azalır. İlkin versiya kimi, təşkilatçılar 8 yürüşdən tutmuş 22-yədək müxtəlif sayda yürüş nəzərdə tutur. Təqvimin ən ağlabatan variantı 15 Qran-Prini ehtiva edir. Əgər daha az sayda yürüş təşkil olunarsa, cari ildə təbii ki, Formula1 təşkilatçıları ciddi maliyyə böhranı yaşayacaq. Hal-hazırda F1-nin maddi cəhətdən böhran yaşadığı göz qabağındadır. Birincisi, onlar 2020-ci ildə təqvimə əlavə olunan 22-ci yarış sayəsində F1-nin ümumi gəlirinin artacağını gözləyirdi. Nəzərə çatdıraq ki, 2019-cu ildə şirkətin gəliri 2022 milyon dollar təşkil etmişdir. Gəlirlərin böyük hissəsi üç əsas gəlir seqmentindən gəlib: yarış yerləri üçün ödəniş (30%), yayım hüquqları (38%) və sponsorluq (15%). Beləliklə, şirkət keçirilməyən hər yarış üçün (Monako istisna olmaqla) 30-50 milyon dollar itirir. İkincisi, F1-in əsas sponsorları olan Heineken, DHL və Emirates kimi şirkətlər koronavirus səbəbindən markalarını tanıtdıra bilmədikləri üçün ödəniş də etmirlər. Beləliklə, F1 2020 mövsümü ilə əlaqədar reklam işləri də tamamilə daralıb.

Bu yaxınlarda dünyanın ən yaxşı kredit reytinq agentliklərindən biri olan Moody Investors Service şirkətinin analitikləri Formula1-in gələcək taleyi və fəaliyyətini qiymətləndirərək hesabat yayımlayıb.

Bu hesabatda “Moody”-i beynəlxalq reytinq agentliyi Formula1 haqqında B2 reytinqi və ya bir az riskli olacağı xəbərdarlığını bildirib. Daha sadə sözlərlə desək, F1 2020-ci il mövsümündən keçmək üçün əmanətlərindən istifadə etməli və daha çox borc götürməli olacaq. “Moody”-i şirkətinə görə, “COVID-19” olmamışdan belə, F1 rəhbərliyi 2020-ci ili çətin keçirəcəkdi. Bunun ən böyük səbəblərindən biri 2021 və sonrakı dövr üçün razılaşma sazişlərinin imzalanması, habelə bir çox yayım təşkilatının müqavilələrinin ilin sonunda başa çatmasıdır.

Mütəxəssislər yenilənməli olan razılıq sazişinin şirkətə iqtisadi ziyan verəcəyini düşünmür. Çünki, dünyanın bütün şirkətləri, bütün idman rəhbərliyi eyni dərəcədə çətin vəziyyətdədirlər. Əslində, mütəxəssislər F1-in yeni təqvimi tərtib olunmasa belə, 2020-ci il böhranından sağ çıxmaq üçün kifayət qədər pulunun olduğuna inanır. Analitiklər 2020-ci il mövsümünün tamamilə itirildiyi və gəlirlərin azaldığı təqdirdə, şirkətin 2021-ci ildə və daha sonrakı dövrlərdə geri dönmə qabiliyyətinə sahib olacağını düşünür. Çünki, F1 hal-hazırda təxminən 900 milyon dollar həcmində likvidliyə (asanlıqla pula çevrilə bilən bütün aktivlərə) sahibdir. Analitiklər bu büdcənin cari mövsümün ləğv edildiyi təqdirdə təşkilatçıların, sponsorların, komanda ödəmələri və digər əlavə xərclər zamanı balans üçün kafi olacağını ehtimal edir. “Moody” -nin təhlili aşağıdakı cümlələrlə başa çatır: “Şirkətin qazancı, böyük azarkeş bazası və yüksək pul axını nəzərə alınmaqla, böhrandan sonra bərpası daha rahat olacaq. F1 şirkəti yalnız yeni müqavilələrin yenilənməsi səbəbindən 2021-ci ildə makroiqtisadi zəifliklərlə üzləşə bilər”.

Amma hekayənin əsas tərəfi komandalara aiddir. Formula1-də mübarizə aparan 10 komandanın hamısı çətin ki, cari ildən üzüağ çıxa bilsin. Onların yeni Razılıq sazişi imzalaması isə çətin görünür. Bu zaman sual yaranır. Əgər imzalamasalar, F1 gücünü tamamilə itirəcəkmi? Koronavirusla əlaqədar olaraq, şirkətin hazırda bazaları bağlıdır, hissələrin istehsalı dayandırılıb, aerodinamik boruları işləmir. Səyahət və nəqliyyat üçün işçilərinə pul ödəmələri etməyən komandalar işçilərinə maaş verməkdə belə ciddi şəkildə çətinlik çəkirlər. Nəzərə alsaq ki, təqvimlə birlikdə McLaren, Racing Point və Williams kimi komandalar ciddi maliyyə itkisi yaşamamaq üçün pilotlara və menecerlərə ödənişlərini azaltdı. Hətta işçilərini qeyri-müəyyən müddətədək məzuniyyətə göndərdilər. Bundan başqa, F1 FIA ilə birlikdə xərcləri azaltmaq üçün bir neçə addım atdı. Xüsusilə, yeni qaydalar 2022-ci ilə qədər təxirə salındı, şassi dizaynı gələn mövsümün sonuna qədər donduruldu. Eyni zamanda, komandalar 2021-ci il üçün büdcəni 175 milyon dollardan 150 dollara endirmək barədə razılığa gəldilər. İndi xərclərin daha da azaltmağı üzərində müzakirələr gedir. Xərclər mövzusuna bütün bu diqqətlər son dərəcə məqbuldur. Ancaq bu tədbirlər kifayətdirmi? Bu sualın cavabı isə 2020-ci ilin gəlirlərindən asılı olacaq.

Bütün komandalar üçün isə bu çox qorxulu bilinməyən bir cavabdır. Çünki, onların gəlirləri birbaşa keçirilmiş Qran-pri sayısına bağlıdır. Heç kim əminliklə deyə bilməz ki, Çeyz Kerinin dediyi kimi mövsüm ərzində 15-18 yarış baş tutacaq. Bütün komandaların iki gəlir mənbəyi var: birincisi, sponsorlardan, sahiblərdən və investorlardan (məsələn, Fiat və ya Lourens Stroll) gələn pullar. İkinci mənbə isə, F1-dən qazanılan mükafatlar sayəsində qazanılan gəlirlər. Ancaq koronavirus səbəbindən hər şey alt-üst oldu.

İndi sponsorların da müqavilələrini 22 yarışa bağlanması ehtimalı azdır. Onlar 15 yarışa asanlıqla tam məbləği ödəyə bilərlər. Ancaq çempionatda Qran-Prinin sayı daha da azalarsa, bu zaman şirkətlərin rəhbərləri və səhmdarları narahat ola bilərlər. Çünki, adı F1 maşınında yazılan hər hansı bir şirkətin indi öz maliyyə problemləri var. Həm də onlar da öz xərclərini azaldırlar. Buna görə də, F1 komandalarına bu qədər maliyyə ayırmaq onlara sərf etməz. Sponsorlardan pul itirmək isə bütün komandalara çox ciddi təsir göstərə bilər. Lakin pul itkisindən gələn zərbə qeyri-bərabər paylanacaq. Nəticədə 5 kiçik komanda - Renault, Racing Point, Alfa Romeo, AlphaTauri və Haas daha çox əziyyət çəkəcəklər. Beləliklə, gəlir azlığı səbəbindən yalnız Mercedes, Willams, Ferrari, Red Bull, McLaren mövsümü yaxşı çıxa bilər.

Qeyd edək ki, F1 cari ildə normal təqvimə belə qayıtsa, ümumilikdə, 2 milyard dollardan çox qazanc əldə edə bilməyəcək. Komandaların gəlirlərinə isə güclü zərbə vurulacak. Çünki, sponsorların qayıdacağı bir həqiqət deyil, Onlar da koronavirus pandemiyası səbəbindən ciddi maliyyə problemləri ilə qarşılaşıblar. Sonda ümid edək ki, Formula 1 ciddi böhrandan üzüağ çıxmağı bacaracaq.







Xəbər 2738 dəfə oxundu



 
Müəllifin son yazıları

23.11.2017 Velosipedlə sağlamlığa gedən yol


  Arxiv
Tarixləri seç: 
 dən 
Fotogalereya
  • Azərbacan idmançıları London olimpiadasında
  • Azərbacan idmançıları London olimpiadasında
  • Azərbacan idmançıları London olimpiadasında
  • Azərbacan idmançıları London olimpiadasında
  • Azərbacan idmançıları London olimpiadasında
  • Azərbacan idmançıları London olimpiadasında
  • Azərbacan idmançıları London olimpiadasında
  • Azərbacan idmançıları London olimpiadasında
  • Azərbacan idmançıları London olimpiadasında
  • Azərbacan idmançıları London olimpiadasında
Müəllif yazıları
Qabil Mehdiyev
qabil-so@mail.ru
Mənim “İdman” sevgim
BATI YAR
batyyar@mail.ru
50 gündən sonra yenidən açıq havada idman yarışlarına icazə verildi
Leyla Qurbanova
leyla-6565@mail.ru
Bakı şəhər trasını seçməyin 5 səbəbi
Əli Fərəcov
alfaraj@mail.ru
Arzulara sədd yoxdur
Vüqar Məmmədov
vuqar-inqilaboqlu@mail.ru
Donmuş reytinqin ön sıraları haqqında fərqli düşüncələr
Aynurə Aşırova
aynure.penah-2015@mail.ru
Formula 1 maliyyə böhranından üzüağ çıxa biləcəkmi ?
Aylıq bületenlərimiz
son sayımız əvvəlki sayımız
İdman qurğuları
Partnyorlar
Sayt Mozilla Firefox, Opera və Internet Explorer ilə tam dəstəklənir.
© 2011İDMAN. Müəllif hüquqları qorunur. Məlumatdan istifadə etdikdə istinad mütləqdir.
Məlumat internet səhifələrində istifadə edildikdə müvafiq keçidin qoyulması mütləqdir.
Designed by V.Aliyev
Ünvan: Mətbuat prospekti, 529-cu məhəllə, 8-ci mərtəbə
İndex: AZ 1073;
Tel: (+99412) 434-57-32, (+99412) 510-53-10
Fax: (+99412) 510-53-10
E-mail: idman-sport@mail.ru