Xəbərlər |
|
|
Digər xəbərlər |
|
Millətlər Liqası. C divizionu. “C” qrupu |
N: |
Komandalar |
O |
Q |
H |
M |
T/F |
X |
1 |
Belçika |
6 |
5 |
1 |
0 |
16-3 |
16 |
2 |
Avstriya |
7 |
5 |
1 |
1 |
15-7 |
16 |
3 |
İsveçrə |
5 |
2 |
0 |
3 |
11-8 |
6 |
4 |
Azərbaycan |
6 |
1 |
1 |
4 |
4-12 |
4 |
5 |
Estoniya |
6 |
0 |
1 |
5 |
2-18 |
1 |
|
Premyer Liqa. Turnir cədvəli |
N: |
Komandalar |
O |
Q |
H |
M |
T/F |
X |
1 |
Qarabağ |
27 |
21 |
3 |
3 |
71-23 |
66 |
2 |
Sabah |
27 |
11 |
7 |
9 |
39-32 |
40 |
3 |
Neftçi |
27 |
11 |
7 |
9 |
34-29 |
40 |
4 |
Zirə |
27 |
10 |
9 |
8 |
21-18 |
39 |
5 |
Sumqayıt |
27 |
10 |
9 |
8 |
26-32 |
39 |
6 |
Səbail |
27 |
10 |
7 |
10 |
39-41 |
37 |
7 |
Turan Tovuz |
27 |
9 |
8 |
10 |
41-38 |
35 |
8 |
Araz-Naxçıvan |
27 |
8 |
8 |
11 |
27-36 |
32 |
9 |
Kəpəz |
27 |
7 |
6 |
14 |
29-47 |
27 |
10 |
Qəbələ |
27 |
4 |
4 |
19 |
20-51 |
16 |
|
|
|
Builki Formula 1 yarışı Bakıda keçirilmiş əvvəlki Qran-prilərdən kommersiya baxımından uğurlu olub |
|
Tarix: 03.10.2019 | Saat: 16:27:00 | E-mail | Çapa göndər
|
|
Builki Formula 1 yarışı Bakıda keçirilmiş əvvəlki Qran-prilər arasında kommersiya baxımından ən uğurlusu olub.
2018-ci illə müqayisədə builki yarışın gəliri 50 faiz artıb. Bu il SOCAR yarışın titul sponsoru olub. Bundan başqa, “Bakcell”, “Eurodesign” və AZAL/Silkway şirkətləri yürüşün və yarışdan sonra keçirilən konsert proqramlarının tərəfdaşları kimi çıxış ediblər. Yeni müqaviləyə əsasən, Formula 1 şirkəti 2019-cu ildən etibarən bəzi kommersiya hüquqlarını artıq Bakı yürüşünün təşkilatçısına verib.
Qeyd edək ki, 2019-cu ildə Formula 1 SOCAR Azərbaycan Qran-Prisinin qalibi “Mercedes” komandasının finlandiyalı pilotu Valtteri Bottas olub. O, 51 dövrəni hamıdan tez – 1 saat 31 dəqiqə 52,942 saniyəyə başa vurub. Onun komanda yoldaşı Luis Hamilton ikinci pillədə yer alıb. İlk üçlüyü “Ferrari” komandasının sürücüsü Sebastian Fettel tamamlayıb.
|
|
|
|
Xəbər 758 dəfə oxundu
|
Bölməyə aid digər xəbərlər |
|
|
|
|
|