Xəbərlər |
|
|
Digər xəbərlər |
|
Millətlər Liqası. C divizionu. “C” qrupu |
N: |
Komandalar |
O |
Q |
H |
M |
T/F |
X |
1 |
Belçika |
6 |
5 |
1 |
0 |
16-3 |
16 |
2 |
Avstriya |
7 |
5 |
1 |
1 |
15-7 |
16 |
3 |
İsveçrə |
5 |
2 |
0 |
3 |
11-8 |
6 |
4 |
Azərbaycan |
6 |
1 |
1 |
4 |
4-12 |
4 |
5 |
Estoniya |
6 |
0 |
1 |
5 |
2-18 |
1 |
|
Premyer Liqa. Turnir cədvəli |
N: |
Komandalar |
O |
Q |
H |
M |
T/F |
X |
1 |
Qarabağ |
27 |
21 |
3 |
3 |
71-23 |
66 |
2 |
Sabah |
27 |
11 |
7 |
9 |
39-32 |
40 |
3 |
Neftçi |
27 |
11 |
7 |
9 |
34-29 |
40 |
4 |
Zirə |
27 |
10 |
9 |
8 |
21-18 |
39 |
5 |
Sumqayıt |
27 |
10 |
9 |
8 |
26-32 |
39 |
6 |
Səbail |
27 |
10 |
7 |
10 |
39-41 |
37 |
7 |
Turan Tovuz |
27 |
9 |
8 |
10 |
41-38 |
35 |
8 |
Araz-Naxçıvan |
27 |
8 |
8 |
11 |
27-36 |
32 |
9 |
Kəpəz |
27 |
7 |
6 |
14 |
29-47 |
27 |
10 |
Qəbələ |
27 |
4 |
4 |
19 |
20-51 |
16 |
|
|
|
“Formula-1” Azərbaycan Qran-Prisi: Trasda dəyişikliklər və DRS zonaları |
|
Tarix: 22.06.2017 | Saat: 19:23:00 | E-mail | Çapa göndər
|
|
Beynəlxalq Avtomobil Federasiyası (FIA) “Formula-1” Azərbaycan Qran-Prisindən əvvəl Bakı trasında ötən illə müqayisədə maşınların sürətinin artması ilə bağlı dəyişikliklər barədə məlumat verib və iki müstəqil DRS zonasının yerini təsdiq edib.
1, 2, 3, 5, 8 və 15-ci döngələrin təhlükəsizlik zonalarının baryerləri yerin genişləndirilməsinin təmin olunması üçün trasdan kənara çəkilib. 1, 3, 5, 7, 8 və 15-ci döngələrdə TecPro baryerlərinə əvvəlkilərin qarşısında qoyulmuş bloklar əlavə olunub.
Qəzadan sonra maşınların evakuasiyası üçün 7-ci və 8-ci döngələrin hasarında əlavə qapılar açılıb. Trasda iş başa çatandan sonra insanların gediş-gəlişini asanlaşdırmaq üçün keçidlər əlavə olunub. 13-cü və 19-cu döngələrin bayır tərəfində təhlükəsizlik baryerləri 34 metr uzadılıb.
Pilotlar 2 müstəqil DRS zonasında arxa əks-qanadın idarəetmə elementinin vəziyyətini dəyişə biləcəklər.
DRS zonalarından biri Neftçilər prospektində düz uzun yoldadır. Maşınlar arasında intervalın ölçmə nöqtəsi 20-ci döngənin apeksində yerləşir. Sistemi 347 metrdən sonra fəallaşdırmaq mümkün olacaq.
Digər DRS zonasının ölçmə nöqtəsi təhlükəsizlik maşınının ikinci xətti ilə üst-üstə düşür. Sistemdən ikinci döngədən 52 metr keçəndən sonra istifadə etmək olar.
Bu həftə sonu sürət məhdudiyyəti bir il əvvəl ilə müqayisədə yüksəkdir - saatda 80 kilometrdir.
|
|
|
|
Xəbər 757 dəfə oxundu
|
Bölməyə aid digər xəbərlər |
|
|
|
|
|